Barion Pixel

Kapcsolat

1 + 6 =

Termékkel kapcsolatos gyakran ismételt kérdések

      • Petárda van?
        PETÁRDA NINCS!!!! Mivel Magyarországon A 173/2011. (VIII. 24.) Kormányrendelet szerint a petárda birtoklása, felhasználása is tiltott. Aki a tilalom ellenére petárdát birtokol, illetve felhasznál, szabálysértési bírsággal sújtható. Azt a pirotechnikai terméket, amelyre a szabálysértést elkövették, elkobozzák. A bírság adott esetben akár százötven-ezer forint lehet. Kérjük ne vásárolj és ne használj petárdát!
      • Meddig adhatom le a rendelésemet?
        A rendeléseket 2020. december 18-a 12 óráig tudjuk fogadni.
      • Személyes átvétel hol és mikor lehetséges?
        A rendeléseket 2020. december 18-a 12 óráig tudjuk fogadni.
        Átvétel lehetséges időpontjai: 2020 december 28-a és december 30-a között, 9 és 16 óra között. 2020. december 31-én 9 óra és 14 óra között.

        Választható helyszínek:

Dunakeszi-Göd (Tesco) 2120 Dunakeszi, Fő u. 190.
Dunakeszi (Márkabolt) 2120 Dunakeszi, Bagoly utca 5.
Miskolc (Auchan) 3527 Miskolc, József Attila u. 87.
Budaörs (Auchan) 2040 Budaörs, Sport u. 2-4.
Csömör (Auchan) 2141 Csömör, Határ út 6.
Dunakeszi (Auchan) 2120 Dunakeszi, Nádas u. 6.
Budapest III (Auchan) 1033 Budapest, Szentendrei út 115.
Solymár (Auchan) 2083 Solymár, Szent Flórián u. 2-4.
Budapest XXIII (Auchan) 1239 Budapest, Bevásárló u. 2.
Székesfehérvár (Auchan) 8000 Székesfehérvár, Holland fasor 2.
Kecskemét (Auchan) 6000 Kecskemét, Dunaföldvári u. 2.
Maglód (Auchan) 2234 Maglód, Eszterházy János u. 1.
Budapest XI (Auchan) 1117 Budapest, Hunyadi János u. 19.
Szigetszentmiklós (Auchan) 2310 Szigetszentmiklós, Háros út 120.
Budakalász (Auchan) 2011 Budakalász, OMSZK PARK 1.
Fót (Auchan) 2151 Fót, Ferérkő út 1.
Miskolc (Auchan) 3516 Miskolc, Pesti út 9.
Szeged (Auchan) 6728 Szeged, Zápor u. 7.
Debrecen (Auchan) 4031 Debrecen, Kishatár u. 7.
Szolnok (Auchan) 5000 Szolnok, Felső szandai rét 1.
Törökbálint (Auchan) 2045 Törökbálint, Torbágy u. 1.

 

    • Mi az az Öko telep?
      A tűzijátékok gyártása alapvetően is a papírszármazékú alapanyagokat részesítette előnyben, így a “zöld termékek” kifejlesztésénél visszanyúltunk a gyökerekhez és az ősi technológiákat alapul véve állítottuk össze a gyártási folyamatok lépcsőit, amelyek természetesen kiegészülnek a XXI. század biztonságtechnikai elvárásaival, az így kapott termékek nem csak környezetbaráttá váltak, de sok tekintetben trend teremtőek lettek az iparágban. Alapelvünk: NE HASZNÁLJUNK EGYSZER HASZNÁLATOS MŰANYAGOT! Így minden olyan műanyag elemet száműztünk új termékeink kifejlesztésekor, amelyek elhanyagolhatóak és kizárólag a trendibb megjelenést szolgálták.
    • Mi az a csendes tűzijáték?
      Innovációs fejlesztésünkkel, a – Csendes Tűzijátékokkal – olyan célcsoportokat kívánunk elérni, akik bár szeretnek gyönyörködni a látványban, a hanghatások, és különböző érzelmi hatások (rémüldöző kisállat, időskorú hozzátartozó, hanghatásokra érzékeny szomszéd, stb…) miatt mellőzik, szélsőséges esetben ellenzik a tűzijáték vásárlást.
      A túlzott hanghatás elkerülése érdekében a termékfejlesztés egyik új iránya az úgynevezett „csendes,” “állatbarát” tűzijáték – vonal kifejlesztése lett. Ezekben nincs bontótöltet, tehát fellőve nem durrannak, csak fényhatások vannak, így a vizuális érték megmarad – teljes értékű, kiváló minőségű effektusokkal. Ezek az úgynevezett csendes pirotechnikai termékek akár 70%-kal halkabbak, kb. 100dB-re (decibel) csökken a hang- hatás. Törekszünk arra, hogy Magyarországon az elkövetkező években túlnyomó részben a csendes telepeket hozzuk forgalomba, és hosszú távon a magyar vásárlók nagy része ezeknek a csendes- és állatbarát telepeknek a felhasználására törekedjen. A csendes tűzijátékokat, a csomagolásukon elhelyezett megkülönböztető logo-k vagy piktogrammok jelölik.
    •  Minden termékből van árukészlet?
      Igen, a webáruház kínálata naprakész, valamennyi áruból megfelelő raktárkészlettel rendelkezünk, és így az kész az azonnali befoglalásra.
    • A tuzijatek.hu oldalon található termékek közül is rendelhetek?
      A Pirofutár csak a pirofutar.hu oldalon található termékeket szállítja házhoz! Más termékek rendelésére egyelőre nincs lehetőség!
    • Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?
      Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék a szállítás során megsérült, nem vagy köteles átvenni azt és egy visszavételezési űrlap kitöltésével visszaküldheted szállítónkkal.  Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, azonnal indul a jóváírás az általad megadott számlaszámra.
    • El nem működtetett termék visszavételezésre van-e lehetőség?
      A kormányrendelet lehetőséget biztosít arra, hogy a szilveszter éjjelén fel nem használt, 3. osztályú tűzijátékokat vagy bármelyik osztályba sorolt ám SÉRÜLT tűzijátékokat, a vételár visszatérítése nélkül, a forgalmazónak visszaadhassuk. Kérjük, amennyiben a fenti okból visszavételt kérsz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! ([email protected])
      Figyelem! Az 1. és 2. osztályú termékeket nem kell visszavinni a vásárlás helyére, azok egész évben szabadon felhasználhatóak.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

  • Fizethetek részletekben?
    Jelenleg nem kínálunk részletfizetési opciót, azonban folyamatosan dolgozunk új megoldások bevezetésén.
  • Hogyan fizethetem ki a megrendelésemet?
    Ha az üzletbe rendeled a csomagot, ott tudsz fizetni készpénzzel vagy kártyával. Ezenkívül az alábbi fizetési módok közül választhatsz: utánvét, banki átutalás és online bankkártyás fizetés. 
  • Hogyan történik az ÁFA kimutatása?
    Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.
  • Biztonságos az előre fizetés?
    Természetesen! Ha valami problémád van vagy, ha valami történik a csomagoddal, visszafizetjük a vételárat.

    Rendeléssel, regisztrációval kapcsolatos kérdések

  • Rendelhetek adómentesen (tax-free)?
    Adómentes rendeléseket (tax-free orders) nem kínálunk.
  • Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?
    A tagság most is és a jövőben is természetesen ingyenes.
  • Az adataimat tovább értékesítik harmadik fél részére?
    Természetesen valamennyi ügyfél adatát szigorúan bizalmasan kezeljük, és nem adjuk tovább harmadik fél részére.
  • Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?
    Írj nekünk egy e-mailt az [email protected] e-mail címre a kívánságodról, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókod törléséről.
  • Rendelhetek regisztráció nélkül?
    A regisztráció nem kötelező, és a megrendelésre vonatkozó összes információt e-mailben kapod meg. Ha létrehozol egy fiókot, akkor egy helyen lesz minden megrendelés, és minden átláthatóbb lesz.
  • Szerkeszthetem önállóan az adataimat?
    Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba, akkor ott megtekintheted és szerkesztheted az adataidat. Az e-mail címed, telefonszámod vagy neved megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
  • Hogyan tudom törölni a megrendelésemet?
    Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelését, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a lehető legrövidebb időn belül a rendelés számával, és töröljük a rendelésed, amennyiben még nem lett elküldve.
  • Bármennyit rendelhetek?
    A hatályos magyar jogszabály szerint (173/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelet) magánszemély összesen maximum 1 kg nettó hatóanyag – tartalmú F1 és F2 Kategóriájú tűzijátékot, illetve 3 kg nettó hatóanyag tartalmú F3 tűzijátékot vásárolhat. A limitek vásárlásonként, rendelésenként értendőek.
  • Hány éves kortól rendelhetek és használhatom fel a termékeket?
    A 173/2011 Kormányrendelet értelmében:
    az 1. osztályú pirotechnikai terméket csak a 14. életévüket betöltött személyek,
    a 2. osztályú tűzijáték terméket csak a 16. életévüket betöltött személyek,
    a 3. osztályú tűzijáték terméket csak a 18. életévüket betöltött személyek vehetik át és használhatják fel!
    Átvételkor a jogszabály által előírt életkort igazolni kell (személyi igazolvány, diákigazolvány, útlevél, jogosítvány felmutatásával).
    Az 1. és 2. osztályú termékek egész évben megvásárolhatóak, a 3. osztályúak csak szilveszter előtt, azaz december 28. és 31. között 
  • Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?
    Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedet helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni. További lehetőségként jelentkezz be weboldalunkra az email-címeddel és jelszavaddal, majd kattints a »Rendeléseid« menüpontra! Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban vagy a rendelésedet nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat elérheted az [email protected] e-mail címen. 
  • Mobil eszközökkel is rendelhetek?
    Természetesen tabletedről vagy okostelefonodról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk. Ezenkívül Apple és Android okostelefonokra is kínálunk alkalmazást. Az alkalmazás használatához egyszerűen töltsd le azt az App Store-ból, ill. a Google Play áruházból. Amennyiben további kérdésed van, hívj minket!Szállítással kapcsolatos kérdések
  • A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?
    Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez egyszerűen válaszd ki a bankkártyás vagy az utánvétes fizetési módot, és a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet!
  • Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?
    Nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre küldjük.
  • Lehet-e pirotechnikai terméket postai úton továbbítani?
    Tilos a pirotechnikai termék postai szolgáltatás vagy csomagküldő kereskedelem keretében történő továbbítása, illetve értékesítése. A pirofutar.hu teljes mértékben elhatárolódik a környező országokból illegálisan, postai úton való szállítástól.

    Egyéb

  • Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?
    Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális akciókról, akkor iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre. Ehhez egyszerűen add meg az e-mail címedet az oldal végén található »Feliratkozás a hírlevélre« rovatban. Ezt követően közvetlenül kapsz egy e-mailt, amelyben már csak meg kell erősítened a hírlevélre történő feliratkozást. 
  • Hogyan lehet a sütiket bekapcsolni?
    A sütik aktiválásának folyamata böngészőnként eltérő:
    Google Chrome
    Nyisd meg a böngésző menüjét, és hívd be a »Beállítások« elemet! Az »Adatvédelem« felirat alatt kattints a »Tartalombeállítások« gombra! Végül a »Sütik« alatt aktiváld a »Helyi adatok mentésének engedélyezése« beállítást (ajánlott)! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!
    Internet Explorer 9-11
    Nyisd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és hívd be az »Internetopciók« menüpontot! Kattints az »Adatvédelem« fülre, majd told lefelé a tolószabályozót a beállítások alatt, hogy valamennyi sütit engedélyezhess! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!
    Mozilla Firefox
    Nyisd meg a böngésző menüjét (»Firefox« gomb), és válaszd a »Beállítások« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre! Állítsd a kiválasztási listát a »Firefox előzmények:« mellett a »Felhasználó által meghatározott beállítások szerint létrehozni« elemre! A sütik elfogadásához tegyél egy pipát a »Sütik elfogadása« mellé, és válaszd ki az opciók közül a »Megtartás dátuma:« és a »már nem érvényes« elemeket! A »Beállítások« ablak bezárásához kattints az »OK« gombra, majd végül töltsd be újra az oldalt!
    Apple Safari
    Nyisd meg a böngésző menüjét (fogaskerék), és válaszd a »Beállítások…« elemet! Menj az »Adatvédelem« fejezetre, és válaszd a »Soha« beállítást a »Sütik blokkolása:« alatt! Zárd be az ablakot, és töltsd be újra az oldalt!
  • Hogyan továbbíthatom nektek javaslataimat vagy visszajelzéseimet?
    Örülünk a visszajelzésnek, a kritikának és a dicséretnek is. Küldj e-mailt nekünk az [email protected] címre. Minden esetben válaszolni fogunk. 
  • Mik azok a sütik (cookie-k), és mire használják ezeket?
    A sütik kis adatfájlok, amelyeket többnyire egy weboldal helyez el a számítógépeden. Amikor a weboldal ismét behívásra kerül, a sütiben tárolt információk azonnal kiolvasásra és feldolgozásra kerülnek. A mi webáruházunkban a sütiket többek között arra használjuk, hogy a vásárlás idejére elmentsük a vevő bevásárlókosarát. Így nem kell minden egyes alkalommal újra bejelentkezned. A sütik használata révén továbbá azt is láthatod, hogy mely termékeket tekintetted meg legutoljára.
  • Mit tehetek abban az esetben, ha műszaki problémáim adódnak az oldalon?
    Arra törekszünk, hogy a webáruházunkkal mindig nagyszerű vásárlási élményt kínáljunk Neked. Ha valamilyen technikai problémát tapasztalsz vagy valami nem úgy működik ahogy elvárnád, kérjük jelezd nekünk. Örülünk a visszajelzéseknek és igyekszünk a hibát mihamarabb kijavítani. Írj nekünk egy rövid üzenetet, lehetőség szerint egy képernyőfotót mellékelve az [email protected] címre. Ahhoz, hogy webáruházunk valamennyi funkcióját ki tudd használni, azt ajánljuk, hogy mindig a böngésződ legfrissebb változatát használd! Ezért kérjük ellenőrizd, hogy a webböngésződ aktuális változatát használod-e, aktiválva van-e a JavaScript és hogy a sütik (cookie-k) használatát jóváhagytad-e.